Последователи

вторник, 31 юли 2012 г.

Лято е!

    Здравейте на всички в последния ден от месец юли! Както ви споменах в предишна публикация исках да направя картичка, като оцветя готова картинка. Изборът ми се спря на една сладка малка госпожица, творение на Sarah Kay. Бях забравила колко е приятно да оцветяваш с акварелни моливи, усещането с професионални маркери сигурно е още по-голямо, но ще отложа тази инвестиция за по-нататък. Дотогава, ще се забавлявам с моливите, които имам. След като оцветих картинката и я аранжирах върху основа 14/14 см. се "заиграх" с декорациите върху ѝ. Резултатът, според домашните ми корективи е доста претрупана с елементи картичка. Но пък на мен си ми харесва да е така натруфенка, надявам се вие да погледнете по-благосклонно към нея. За трети и последен път, според регламента, ще покажа виждането си за шарен свят в актуалното за месеца Забавлятелство Девето. А да не забравя да отбележа, че тази публикация е №200 в блога ми. :) Слънчево, усмихнато и вълшебно лято на всички! Ще я представя и при  http://simonsaysstampschallenge.blogspot.co.uk/

26 коментара:

  1. Чудесно усещане!!!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепно съчетание!Прекрасна картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти харесва - благодаря!

      Изтриване
  3. Гери, от това което виждам мога да кажа, че инвестицията в скъпи маркери можеш да я пропуснеш. Картинката е перфектно оцветена. А и да кажеш на "домашните корективи" , че тази картичка трябва да е "претрупана".

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вили, това от твоите уста е повече от комплимент - благодаря ти!

      Изтриване
  4. Уау..страхотна е!
    Много, много ми харесва толкоз шаренка и натруфенка, пък оцветяването ти е просто разкошно!
    (Който не може да оцветява толкова добре, има нужда да инвестира в копици, но ти..си се справила блестящо и с моливи!)
    Страхотно усещане за цветове имаш..- красота..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси, накара ме да се изчервя от милите ти думи - благодаря ти!

      Изтриване
  5. Много красива и очарователно пъстра картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дени - това е моето усещане за лятото! Радвам се, че ти харесва.

      Изтриване
  6. Много красива картичка!Приятно натруфена и чудесно оцветена!!!Поздрави.Мира

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мира, благодаря ти много! Явно ще има и друг път, когато ще "разхищавам" цветя. ;)

      Изтриване
  7. Гери, ще се повторя с другите момичета, но няма как да пропусна да кажа, че наистина картичката е страхотна и напълно пресъздава усещането за един прекрасен шарен свят, в който няма как да няма повечко цветя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хе хе, Тони - радвам се, че цветята не са ни "в повече". :) Благодаря за милия коментар.

      Изтриване
  8. Чудесна е, Гери! Много цветна и слънчева!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Ани - зарадва ме коментара ти!

      Изтриване
  9. Ами да кажа и аз,че на мен натруфенко си ми харесва (ако не сте забелязали):), стига да е с мярка както е тук.Колкото до оцветяването с копици мисля,че "акварелните момичета" също има какво да покажем.Чудесно си подбрала цветовете и сенките ти са супер. Благодаря,че сподели тази сладурана в Шареното Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване
  10. Ох, Гери, много е сладка, свежа,лятна и топла! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Маги - щастлива съм, че ти харесва!

      Изтриване
  11. Гери, няма те излъжа като кажа, че много ми харесва картичката ! А за оцетяването не мисля акварелните моливи за по-лош избор от копиците / аз лично моливите си ги обича много :) и си оцветявам и с тях доста често /:)И пищните декорации също ми харесват :) Само три жълти капчици са ми в повече.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мила! Ясно, че на този етап ще съм с моливи и трябва да работя за усъвършенстването ми при оцветяване, именно с тях. По-богатите декорации ми допадат, но когато ги гледам по чуждите блогове, за това имах леки съмнения как ще се получи при мен, а жълтите капчици ги поставих за баланс,тъй като много тежеше на дясно цялата композиция.

      Изтриване
  12. You make me want to get out my Sarah Kay stamps and play, this card is gorgeous, great colouring... thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

    ОтговорИзтриване
  13. Beautiful card! That butterfly is wonderful! Thanks for playing along with us over on the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    ОтговорИзтриване