Последователи

събота, 14 юли 2012 г.

Отново сватбена годишнина

    Здравейте, момичета. Днес, направих тази картичка за сватбената годишнина на моите родители. Миналогодишните може да видите тук и тук. Често бива разискван въпросът относно inspiration или copy/paste. Моето мнение е, че нищо ново не може да бъде измислено, а и да може винаги има нещо, което ни вдъхновява за да го открием. В моят случай ще кажа само, че виждайки тази красота тук, докато пиех сутрешното си съботно кафенце ме накара да стана и да извадя подходящите материали за да направя картичката пред вас. И преди съм виждала подобна картичка от същата авторка, дори съм я запазила някъде в папка "любими", но днес бях провокирана да използвам тази идея. Първоначално, нямах идея да правя картичка за повода, който споменах, но предвид, че подаръка вече е подарен имах идея да се отчета само с букет цветя. Картички вече не правя за всички поводи в семейството ми, тъй като изникна проблем със съхранението им и скоро време ще се наложи да ги предавам на вторични суровини ;) Сравнително малкия размер 12/12 см. се оказа много подходящ и аз съм доволна от резултата.

16 коментара:

  1. Чудесна карртичка, Гери! Честита годишнина на родителите ти! Много здрави щастие им желая! Мисля че всички родители, отгледали с нежност и любов децата си заслужават такъв поздрав.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Веси, много ти благодаря и за оценката, и за милите пожелания към родителите ми!

      Изтриване
  2. Много подходяща цветова гама и идея,за повода,поздрави!!!Хубави почивни дни!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Биси, благодаря ти! Приятна почивка и на теб!

      Изтриване
  3. Чудесна картичка се е получила!Много ми харесва!
    Честит празник на твоите родители-много щастие и любов!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Ади - за мен е чест твоята оценка, като виден майстор на сватбени картички, хи хи

      Изтриване
  4. Честита годишнина на родителите ти и от мен! Картичката е много красива!

    ОтговорИзтриване
  5. Уау!!! Гери, толкова е нежна и романтична!!! Прекрасна картичка и честита годишнина на родителите ти :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много за оценката, Диди! На живо цветовете са още по-нежни. :)

      Изтриване