Последователи

петък, 27 юли 2012 г.

Хортензия

   Честно да си кажа ми се искаше да направя картичка с един от печатите на Криста Смит. След поредните няколко, които направих имах нужда от точно това - малка ококорена красавица, която да разнообрази творческите ми делници. Нещо се замотах, обаче и не успях да си разпечатам навреме желаната картинка. Казвам "навреме" защото ми е трудно да оцветявам на изкуствена светлина, а сега има много облаци и в хола е доста тъмничко. Та тази ми идея ще отлежи до другата седмица. Все пак ми се искаше да направя картичка за моя близка. От тези, които имам готови, не можех да избера и отново пресегнах към печата с хортензия. Отпечатаното изображение го ембоснах за разкош и сега при определен ъгъл блести. :) Пожелавам на всички чудесен завършек на седмицата и много положителни емоции.
P.S.  Дали е достатъчно шарена за да я пратя в Забавлятелството? Но и да не е много подходяща, важен е "олимпийския принцип". ;)

14 коментара:

  1. Много е красива ,печата е прекрасен!

    ОтговорИзтриване
  2. Тази картичка има страхотни цветове! Хем е нежна, хем много изразителна! Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Деси! Аз пък се притеснявам, че я снимах на доста облаци и цветовете леко се разминават. :)

      Изтриване
  3. Чудесна цветова комбинация , а картичката ти е много нежна !

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни цветове. Хортензията е много красива.

    ОтговорИзтриване
  5. Гери, страхотна картичка!Много свежа и цветовата комбинация е супер !:)

    ОтговорИзтриване
  6. Обожавам хортензиите! А твоята картичка е прекрасна с тези интересни цветове! Благодаря за Уастието в Шареното Забавлятелство!

    ОтговорИзтриване