Последователи

четвъртък, 12 юли 2012 г.

Бебе - елшичка

   Привет, Феички! Вероятно никой не е изненадан за кого е предназначена тази картичка? С нея искам да поздравя Ем и малката Елица, родила се преди броени дни. Бях решила да направя нещо по повода, но жегата ме размазваше и мързела ме бе налегнал сериозно. Елшовите орисници направиха забавно и щедро празненство в чест на малката принцеса и аз реших, че е крайно време да се спретна и да измайсторя нещичко. Използвах електриково зелен картон за основа, макар на снимката по-скоро да изглежда син, тъй като исках да избегна от класическото розово. Картичката вече е в магазинчето при Рали, която съвсем отговорно пое ангажимента да предаде творението ми на гордата мама. Първоначално, исках да забавя публикацията, но тъй като фактическото получаване ще се забави във времето ще я покажа тук.

6 коментара:

  1. Много мила картичка, сигурна съм, че Ем ще я хареса много, а след време и малката Елица :-)

    ОтговорИзтриване
  2. :-)И аз това си помислихв първият момонет, когато я видях -На Ем много ще и хареса! Чудесна е картичката ти , нежна, гальовна и ухайна като всяко бебенце:-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дони! Наистина се надявам да я зарадва ;)

      Изтриване
  3. Благодаря за участието! :)
    Картичката е прекрасна, нежна и излъчва толкова много топлина..., чудесна е! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мира, благодаря ти! Силно се надявам да се хареса и на Ем. :)

      Изтриване