Последователи

сряда, 1 август 2012 г.

Лавандулово ухание

    Добре дошъл на месец Август и привет на всички творящи феи! Днес, пиейки сутрешното си кафе получих една много интересна поръчка от семейна позната. Нейната майка скоро има РД и тя иска да я зарадва с ... декоративна крушка. Изборът не е случаен. Въпросната дама е електроинженер и отличен специалист в областта си. Та, милата ѝ дъщеря, ровила в нета, попадала на разни красоти от преобразени електрически крушки и не щеш ли, решила да повери на мен тази задача. Първата ми реакция беше - "Е, това няма как да стане!". След близо час пилене, пробиване и унищожаване на една крушка и втората ми реакция бе - "Няма начин да стане!!!". Добре, ама се сетих, че имаме една стъклена топка за елха, която наподобява на крушка (то хич и не прилича де, все пак си е чиста сфера). Взех въпросното украшение, отпечатах върху му една заврънтулка от новите ми печати на Kaiser Craft, ембоснах изображението със сребърна пудра, след което изсипах вътре бледо лилави топченца, грижливо прибрани от ароматизираща торбичка, пъхнах една лилава роза и украсих с пеперудки, панделка и блеснулки. А за да стои що-годе в изправено състояние, залепих три прозрачни капчици, които да служат за крачета. Ще се опитам да ви покажа крайния резултат, макар да бе хипер трудно снимането му. Voilà...

18 коментара:

  1. Гери мила страхотно се е получило:)))Бравос :)))

    ОтговорИзтриване
  2. И на мен ми харесва идеята и изпълнението!Чудесен резултат!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна крушка си направила. Много нежна изглежда.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна идея и още по-страхотно изпълнение :-))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Идеята наистина е страхотна, особено ако беше се получило с електрическа крушка. Благодаря ти за оценката, Диди!

      Изтриване
  5. Чудесна идея,романтична!Някъде имаше правено с ел.крушка,ако го открия,ще ти пратя.Успешна седмица!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Биси! Радвам се на коментара ти. Относно ел.крущката, намерих в няколко блога как го правят хората, но при мен затруднението беше да извадя вътрешната част, която е споена към цялото тяло и прилича на малка епруветка. Успях да счупя не само нея, а и част от крушката :)

      Изтриване
  6. Ох, ама как само си го измислила с тази топка! Бравос! А разкрасяването й е просто великолепно! Някъде наистина гледах как точно се разглобява крушка, защото се оказва, че всъщност самото й разглобяване е най-трудната част, но ако по-късно успея да отворя Pinterest-а, ще погледна дали съм го запаметила.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Тони, за милия коментар! Оказа се, че момичето държи да е крушка, топка не я удовлетворява, заради идеята. Аз пък не бих се наела да "разфасовам" крушки повече. :)

      Изтриване
    2. Съжалявам, че се е получило така. То има и кръгли крушки, но... Та, защо съм пак тук. Ето какво намерих за разфасоването на самата крушка - http://thehipsterho.me/2010/01/how-to-make-a-tiny-terrarium-in-a-light-bulb/#. Дано да ти е полезно, може да решиш все пак отново да опиташ един ден.

      Изтриване
    3. Ето и още един начин - http://www.instructables.com/id/Recycle-Old-Light-Bulb-1/#

      Изтриване
  7. Жалко че не го е одобрила, според мен си е чудесна крушка :) и много нежно украсена.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти харесва и благодаря за коментара! Аз съжалявам единствено, че не успях да помогна.

      Изтриване