Последователи

събота, 4 август 2012 г.

За Адам раят е там, където е Ева...

Ето ме, отново. Това е картичката, която ви обещах по-рано днес. Очевидно, че съм на сватбена вълна, което се надявам да не ви отегчава много. :) От доста дълго време имам тази илюстрация, но все не ми се връзваше сватбена картичка само с булка без младоженец, някак си ми се струваше много недовършено. Сега, след като се сетих за тази мисъл на Марк Твен, то и младоженката вече не ми е толкова самотна, хи хи. Овалната рамка си я направих от нарязани на две перфорирани кръгчета, както хитро ме подсети Нели. А причината да си купя дантеления печат е Мила, заради нейна картичка в блога ѝ . Много се радвам, че съм заобиколена от толкова талантливи, креативни хора, като вас, които ме вдъхновяват с таланта си! Картичката отива при Двете елши за да си прави компания с останалите на сватбена тема, както и при Картичкофурии, ако сте съгласни, че има известен стил за да отговаря на условието на Ем. Това със сигурност няма да е последната сватбена картичка за този месец, така че ме очаквайте. ;) Ще я покажа и при Simon Says Stamp.

9 коментара:

  1. Картичката е прекрасна,също и посланието .Аз също от доста време се каня на тази самотна булка,но да видим кога ще и дойде времето.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се радвам, че ти харесва. Ще очаквам с нетърпение да видя и твоята.

      Изтриване
  2. Много красива и нежна картичка,а посланието е доста оригинално:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Гери, много е нежна и стилна съвсем в съответствие с един такъв прекрасен повод :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мила - това е заради дантеления печат (ха ха)

      Изтриване
  4. Красива картичка! Дано отиде по предназначение и да радва някоя Ева и нейния Адам:)

    ОтговорИзтриване