Последователи

събота, 18 август 2012 г.

Автомобилна

    Днес не сте ме виждали и вече ви липсвам, нали? Показвам една картичка, която идеята бе по-добра от реализацията, ама нейсе. Не знам защо не успях да я оцветя добре, но много исках да изненадам една близка приятелка по случай новата ѝ  придобивка на четири колелета. Бързах ли, какво стана, но не съм удовлетворена. Дано тя да се зарадва от жеста и да не обръща внимание на подробностите, които ме смущават. :) За картичката какво да кажа, илюстрацията на колата я свалих някъде из интернет пространството, а девойката е печат на Sassy Studio. Истинският автомобил е черен на цвят, но поне марката е същата. Нямаше как да го оцветя в черно, затова е сребрист металик - за тези, които го виждат сив. :)

6 коментара:

  1. На мен пък много ми харесва-цветна забавна и свежа:) Чудесна е!!!:)))...и като замисъл и като изпълнение;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, много благодаря за милите думи, Вили! Все си викам, че е по-важно отношението и желанието при правенето на картички, защото винаги ще има по-красиви и по-идейни.

      Изтриване
  2. Супер си е картичката - весела и закачлива, като момата на нея! А и тя си пасва идеално с колата, като едно цяло са :) Страхотна е, никакви притеснения да нямаш! Сигурна съм, че картичката ще предизвика широка усмивка и много радост, просто защото е много готина!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Картичката бе връчена снощи и реакцията на приятелката ми истински ме зарадва. Тя по принцип е много слънчев човек и се радва на малките жестове, но нали това е целта. Ако искам да впечатля някой с красота и изящество ще го заведа в Louvre или Musee D'Orsay, нали?

      Изтриване
  3. Прекрасна картичка и идеята ти е страхотна!Важно е че всички са останали доволни...!

    ОтговорИзтриване