Последователи

неделя, 13 април 2014 г.

Морска, по никое време

  Добре, обещавам, че е ви пощадя. Това е последната картичка за този уикенд. С нея искам да поздравя една талантлива морска фея, която си пожела вълшебно създание. Е, кажете ми как да не ù пратя една русалка? Моля, не бъдете твърде критични към мен. Оцветяването не е това, което бих искала да бъде, но пък поне я майсторих с много желание. И така бих искала виртуално да поздравя всички вас с красивия празник днес. Бъдете здрави, слънчеви и много обичащи! До нови срещи :)
 

10 коментара:

  1. Красива е, има тайнствености и загадъчност в нея, много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  2. Че какво му е на времето ???идеално е за море!А морските създания е известно на всички не обичат многолюдни места!Картичката ти е прекрасна с много пролет и морска свежест.Бъди сигурна ,че ще зарадва и то много получателката си!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хи хи, не се бях сетила за тази гледна точка. Благодаря ти, Снежи!

      Изтриване
  3. Много свежа и морска! Ах, морето... Колко ще ми липсва това лято! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти много, Бо! Дано ти се отдаде възможност да си потопиш пръстчето поне в моренцето.

      Изтриване
  4. Най-сетне с компютърните познания на моят мъж Блогър "ми позволи" да отавям коментари.
    Та, за пореден път, искам да напиша колко ми харесва тази русалка и цветовете ,които си и избрала! Колкото до оцветяването, най важното е да се забавляваш докато го правиш - останалото са второстепенни работи! А и синята коса е супер!
    Благодаря ти за участието в моята блогогодишна игра!
    Прегръдки, Кали

    ОтговорИзтриване
  5. От мен за теб !
    http://kalinasto.blogspot.com/2014/05/blog-post_1.html

    ОтговорИзтриване