Последователи

събота, 12 април 2014 г.

За един специален юбилей

   Както подсказва заглавието, днешната публикация е посветена на една много специална годишнина. И без да ви оставям да гадаете, подсказвам веднага - на 04 април моята най-прекрасна майчица празнува своя 70-и рожден ден. От доста дълго време не бях майсторила за моите близки, но при този повод не успях да се въздържа. Идеята за картичка-книжка ми се върти от известно време в главата, като сега дойде момента да го изпробвам. Кориците са от бирен картон, който позлатих по ъглите. Готовите рамчица и цифри също минах с златна боичка. Вътрешността на книжката обилно запълних с много цветя, перли и пеперуди, които излитат от златна бутилчица. Идеята за шишенце с пеперуди заимствах от Злати, която скоро я показа в блога си.
Получи се симпатично малко бижу, което допълни тематично останалите подаръци. Харесва и на мен, както и на всички мои близки. Сега ви оставям за съвсем малко, защото имам какво още да ви покажа.

2 коментара:

  1. Прекрасна е!!!!! Много ми харесват цветовете които си избрала.А цветенцата в рамката са още по-хубави. Пеперудките пънч на Марта Стюарт ли са, този дето е два размера заедно ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, това е пънча - един от най-използваните от мен, заедно с дантеления и иглолистната клонка. И на мен ми харесва как се получи. :) Благодаря ти много за милия коментар.

      Изтриване