Последователи

петък, 14 май 2010 г.

Quilling, ама друг път...


     Тази картичка беше правена с идеята, да се включа в предизвикателството на Грета за Картичкофуриите. Да, да, ама не - както казва един литературен герой.Едно нещо разбрах, тази техника не е за мен.Казвам го след като в продължение на няколко часа въртях, навивах, и въобще издевателствах върху дузина лентички за квилинг - като единственото нещо, което поне малко заслужава да се покаже е изумрудения охлюв, като единствен елемент, наподобяващ на квилинг. Майтап да става...та да използвам случая да изкажа възхищението си към произведенията на всички мили дами, използващи тази техника.

9 коментара:

  1. Мила картичката ти е супер.Изобщо не се отчайвай справила си се много добре със квилинга.Харесва ми охлювчето ти:))))))))))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Прочетох написаното със смесени чувства,ту се усмихвах,ту ми ставаше съвестно,че така сме те измъчили.Картичката ти е страхотна!Благодаря ти за усилията,които си вложила за направата и!

    ОтговорИзтриване
  3. а охлюва е супер,

    и онези лентички..., които нави и пренави,
    сигурна ли си, че няма да използваш...в някакъв вид...в някой друг проект?

    ОтговорИзтриване
  4. Миличката тя...охлю-бохлю е голям сладур,според мен също си блестяща с новата си картичка!

    ОтговорИзтриване
  5. много хубаво охлювче и калинката, сякаш се катери по панделката, истинска цветна градина!

    ОтговорИзтриване
  6. Картичката ти много ми харесва и охлювчето е много хубавко :)

    ОтговорИзтриване
  7. Охлюва е страхотен!
    Ми време ти е да ми дойдеш на гости, пък току виж си смениш мнението за квилинга. ;)

    ОтговорИзтриване
  8. Може да е само един квилингован охлюв,но пък за сметка на това картичката ти е прелест. Напомня ми за детските години,когато ходехме с баба и дядо на полето. Там имаше такива цветя.

    ОтговорИзтриване
  9. Ха ха много ме радват коментарите ви, но определено не съм дорасла за тази техника.Благодаря за подкрепата на всички!
    P.S.-забравих да спомена, че тук изпробвах метода за залепване на салфетка върху картон, посредством домакинско стреч фолио и ютия.

    ОтговорИзтриване