Последователи

петък, 2 май 2014 г.

Сред цветя и буболечки

Ето ме отново. И както често се случва при мен - нито една картичка не идва сама, представям ви втората ми интерпретация на тема "Феи", с която ни предизвикват в CMC #45. Тези уникално сладки създания на Emerald faeries просто те изкушават да ги приютиш на някой проект с много цветя. Наумила съм си да я изпратя на едно много мило, талантливо и отзивчиво момиче, стига да намеря адресчето й. Хайде, да не ви отегчавам повече - ще се видим отново. Весели празници и много положителни емоции ви желая.

4 коментара:

  1. Гери, не си казала, не съм ти пратила адресче... :P Страхотна е феичката ти и много хубаво си я оцветила! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хе хе, Джидка - за една друга талантливка съм я намислила. Благодаря ти за коментара.

      Изтриване
  2. Да, дааааа, моя е! Фръц ! Сърдечно благодаря за нея ! беше изключително приятно усещането да я отворя. И момчетата бяха впечатлени... ама мамо, то и другите каки правят красиви неща ;)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доста отдавна се канех да те поздравя с картичка, ама чак сега се получи. Радвам се, че те е зарадвала!

      Изтриване