Последователи

неделя, 23 февруари 2014 г.

Как да подарим ваучер

   Здравейте, цветни вълшебници. Минавам да ви покажа какво спретнах набързо. Рецептата е следната: две правоъгълничета бирен картон, невероятно красива и нежна дизайнерска хартия, няколко перлички и любимите ми перфоратори на MS. Готовият продукт е подаръчен ваучер за масаж. Следващият път ще го направя с обикновен картон, че бирения се оказа ненужно плътен за целта. От вътрешната страна има щедро използване на техниката топъл ембосинг. С този скромен проект се изчерпа творческия ми ентусиазъм този път. поздрави  и до нови срещи!

8 коментара:

  1. Прекрасно се е получило! Замириса ми на пролет и.....любов!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря за милия коментар, Мануела!

      Изтриване
  2. Тези хартии са ми любими и много се радвам да ги видя на такъв прекрасен проект.Още повече че поводът е много хубав.Е дано някой се сети да ми подари и на мен такъв ваучер:)))))-че имам нужда.Прегръдкиииииииии

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ееее, дано ти се случи в най-скоро време. Благодаря ти от сърце, Диди!

      Изтриване
  3. Наистина много красиви хартии, както и пликът за ваучера. Една приятелка наскоро подари на майка си подобен и тя много се зарадва :). Сега обмислят и за баща си да подарят :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оказва се ефектен подарък да се подаряват ваучери напоследък. Много ти благодаря за милите думи, Тони!

      Изтриване
  4. Стахотен начин да подариш такъв подарък! Пликът се е получил много добре, хартиите са прекрасни! Брао!

    ОтговорИзтриване