Последователи

неделя, 17 ноември 2013 г.

Бебешки албум

    Eто, ме отново с анонсирания в предишната ми публикация бебешки албум. Направих го с много желание за едно бебче, обогатило с присъствието си нашата рода. Малкият Стефан се роди през август в Брюксел и тези дни предстои да се представи на българските си роднини.        Желанието ми да му направя албум, бе провокирано от почти всекидневното ми възхищение от майсторлъка на една на всички позната ни талантливка. С цялото ми уважение и респект към нейния талант ви представям моя скромен опит за бебешки албум. Корицата е от бирен картон, декорирана с така любимия ми десен на старинни дъски. Великолепният печат на Sugar Nellie е повече от достатъчен, но въпреки това го минах с напукващия акцент на Ranger. Размерът на албума е 12/17 см., и има 12 декорирани листа, за всеки месец от първата годинка на бебчо. Има таг с мерките на Стефан при неговото раждане, както и различни подходящи декорации на повечето страници. Поради липсата на халки с по-голям диаметър на нашия пазар, занесох да ми го подвържат с метална спирала. Определено този вариант е по-лесен и достъпен. Ако ми се налага и в бъдеще бих се възползвала от тази услуга. Ами май това са по-важните акценти по изработката на албумчето, което с радост ви показвам. Спорна седмица и до нови срещи!






4 коментара:

  1. Много сладко е станало, Гери! Да ви е жив и здрав малкия Стефан!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Маги, истински ме радва твоя коментар - каквато си фея на албумите и ти, като Вили!

      Изтриване
  2. Албумчето ще бъде оценено по достойнство, сигурна съм! Поздравления за чудесния подбор на хартийте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много, много ти благодаря, Вили! Благодаря ти, и че ме вдъхнови да си пробвам!

      Изтриване