Последователи

събота, 20 април 2013 г.

ATC

   Добро утро, талантливки! Бързам да покажа първото ми АТС, което сътворих в първия час на деня /нощта/, за участие в дългоочакваната национална среща в Стара Загора. Нямах никакво време за подготовка, а като че ли и желание да опитвам да изразя себе си в толкова малко хартиено нещо, каквото е така нар. "творческа визитка". Но сърце трае ли? Нямаше как да не направя поне опит. Дали отговаря на приетите норми и стандарти не знам, но поне е в правилния размер - хи хи. Сега бягам за да се видя с повечето от вас "на живо" - юпииии!!!

12 коментара:

  1. Отговори
    1. Хи хи, вярно се оказа по-малко от стандарта за АТС.

      Изтриване
  2. Страхотна е! :) <3 Явно размерът няма значение! :D :)))) Поздрави на всички картичкофурийки и много да се забавлявате този уикенд! :)))) <3

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна визитка! Най-важното е да те изразява като автор, а мисля че това си го постигнала! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ти благодаря, Бо! Аз все се чудя що за автор съм, хи хи.

      Изтриване
  4. Много елегантна АТС, в чудесни цветове и така да ме е яд, че не успях да дойда в Стара Загора, така се бях наточила да получа такива красиви АТС-ки!

    ОтговорИзтриване
  5. Много красива визитка - елегантна и внушитена!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Кате - внушителна е само на снимката :))))

      Изтриване
  6. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  7. Много е изчистена и стилна =) а розите са много красиви и нежни.

    ОтговорИзтриване