Последователи

сряда, 23 май 2012 г.

Първият танц

    Здравейте момичета. Нали не очаквахте, надзъртайки тук да видите отново кошница? Е, време беше да направя нещо различно, но да не изневеря на тенденцията обхванала ме напоследък, картичката отново е в easel форма. Много ми се правеше сватбена картичка, и когато моя бивша колежка поиска да направя една за предстоящата сватба на дъщеря ѝ, направих всичко възможно да я направя навреме. Да повдигам темата с лошите снимки нямам намерение, но при такова време навън - толкова. И така ...

11 коментара:

  1. Гери...страхотна е! Много нежна и необичайна цветовата комбинация. А пръстените така блестят, че са направо като истински. :О)

    ОтговорИзтриване
  2. Герита страхооооооооооооотна е:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много е красива! Щом от тази снимка се вижда колко е прекрасна,значи нямаш поводи за притеснения:)

    ОтговорИзтриване
  4. Гери, много е нежна - разкош :)
    Аз също съм голям фен на еasel картичките :)

    ОтговорИзтриване
  5. Много е важен и последния танц . Да съумееш да направиш така, че да го танцуваш със същия човек! Като прочетох заглавието на поста ти, веднага в съзнанието ми се появи песента - " Хей, запази последния танц! За мене, за мене, за мене.....!" И символиката на картичката е с продължение, нали? Красива е!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна картичка, която в тези цветове излъчва толкова ефирност, лекота, романтика! Страхотна е! Но определено при теб сватбените се получават невероятни! Още помня невероятната сватбена експлодираща кутийка, която съм сигурна, че никога няма да забравя!

    ОтговорИзтриване
  7. Разкошна е! Много нежна и романтична!

    ОтговорИзтриване
  8. Гери, прекрасна е! Нежна и вдъхновяваща!

    ОтговорИзтриване
  9. Много е красива, Гери! Фонът на точки около двойката е чудесна идея! Поздрави~

    ОтговорИзтриване
  10. Мисля, че снимката се е получила добре. А картичката е невероятна!

    ОтговорИзтриване