Последователи

събота, 18 февруари 2012 г.

Отлитащо хвърчило

    Май няма човек, който да не е разбрал коя сгъвка на картички ми е фаворит през последните дни? И отново пред вас е картичка с easel форма! Нямаше как - хвърчилото, което замислях трябваше да бъде устремено в полет. ;) Направих я за предстоящия рожден ден на моя приятелка, която е фен на Елшовите творения. Макар да майсторя картички от близо две години не ми се отдавало случай да направя някоя и за нея. Надявам се, че ще я хареса - въпреки високата летва, която са издигнали споменатите творци. Това е от мен, аз се отправям към заслужена почивка с чаша ароматно капучино в ръка и някой сладникав филм за отмора. Гууууууш!

9 коментара:

  1. Гери, страхотна е! Имам чувството, че хвърчилото всеки момент ще полети! Многонастроение създава и съм сигурна, че твоята приятелка ще се зарадва много! Ти си царица на Easel картичките! Приятна почвка от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Много сладичка картичка, Гери! Харесва ми:)))

    ОтговорИзтриване
  3. Много красива и сладурска картичка!

    ОтговорИзтриване
  4. Много оригиналнаш картичка!Опашката на хвърчилото е един чудесен завършек на цялостната ти идея!

    ОтговорИзтриване
  5. Много оригинална картичка !

    ОтговорИзтриване
  6. С твоята картичка направо полетях! Уникално добра и оригинална идея! За изпълнението пък думи нямам - перфектно просто! Няма как да не се хареса, да знаеш!

    ОтговорИзтриване
  7. Много е хубава, носи аромат на лято! :О)

    ОтговорИзтриване
  8. Много ми харесват панделките в долната част - подсилват чувството за летене на цялата картичка. Перфектен детайл! Кога и аз така... :)

    ОтговорИзтриване