Последователи

петък, 22 октомври 2010 г.

Рисувайки любовта, чрез думи


    Напоследък нямам много творчески изяви, но наближаващите ми изпити тутакси ме вдъхновиха да изработя тази картичка :))) Нямах търпение да използвам материалите си получени от Creative, както и новия ми перфоратор - от елшите. Темата при Картичкофуриите, зададена от Nana е доста вълнуваща, както и доста експлоатирана, което доста ме затрудни опитвайки се да измисля подходяща форма на изразяване. След като установих за себе си, че "Няма нищо ново под слънцето", както е казал пророка, реших да заложа на класиката. И така, моята интерпретация по темата: love letters e вече факт. Оглеждайки крайния резултат, установих, че цветния акцент би могъл да отговори на темата "слънчева картичка", която е пък е тазседмичното предизвикателство при Елшите. Ако според администраторите не отговаря на заданието, моля да бъде отстранена. И така, това е всичко от мен за сега. Пожелавам на всички много слънчеви емоции, а пък аз отивам да се боря с 540 страничен учебник.

7 коментара:

  1. Гери, чудесна картичка си сътворила! Много ми харесват акцентите,които си използвала. Успех на изпитите!

    ОтговорИзтриване
  2. Класическа и много стилна!
    Цветенцето-слънчогледче е много сладко - с такива същите бяха късметчетата на сватбата ни :)

    ОтговорИзтриване
  3. Гери мила страхотно се е получило:)))Успех:))

    ОтговорИзтриване
  4. много сполучливо!
    страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Много ретро :)Цветовата комбинация е страхотна, адашче :)

    Благодаря ти за участието при Елшите:)

    ОтговорИзтриване